Familiebehandlerne

Tilbud om samtaler for familier i Odense kommune.

Mit navn er Finn Møller, og jeg er ansat som familiebehandler i Sundhed og Forebyggelse i Odense Kommune. Jeg tilbyder rådgivning og vejledning til familier med børn i alderen 0-12 år (6.klasse).

Rådgivningen vil blive tilpasset den enkelte familie, og de udfordringer I oplever med jeres barn/børn. Det kan for eksempel være:

· Børn og familier der ikke trives

· Skilsmisseproblematikker, samvær og svært samarbejde

· Familier med et ønske om at have færre konflikter i hverdagen

· Familier med et ønske om bedre at kunne støtte deres børn, der har det svært

· Familier berørt af misbrug

· Familier berørt af sygdom, tab, sorg og krise

Hvis jeres barn ikke trives i sit dagtilbud, deltager jeg også gerne i en fælles dialog om, hvordan alle de voksne omkring barnet bedst muligt støtter op om barnets trivsel. Ligeledes kan jeg være behjælpelig med hjælp til at komme videre i systemet, for at få den rette hjælp til netop jeres familie.

I er velkomne til at ringe til mig og høre nærmere om tilbuddet. Dette må I gerne gøre samarbejde med en lærer eller pædagog.

Samtalerne tilbydes anonymt.

Finn Møller